Gå til sideindhold
UK-Skævinge og UK-HUC Holder påske lukket
25. marts - 1. april
Ung Hillerød´s klubber holder lukket i påsken, vi glæder os til at se jer igen 2.4.24
Share on facebookNotify a friendPrint page

Forældre info

Ungdomsskolen inviterer til fest på Hillerød Ungdomsskole op til 8 gange i løbet af sæsonen. Det koster 25 kr. at deltage i festen.

Det er det faste personale fra ungdomsklubberne, der er tilstede ved festerne samt evt. enkelte medhjælpere.

Festerne kører efter alkoholfrit koncept, dvs. at man kun kan købe sodavand og slik. Hvis vi opdager, at en deltager er synligt beruset, kontakter vi hjemmet. Hvis deltagerne medbringer alkohol, bliver de ikke lukket ind til festen.

Hvis man vælger at forlade festområdet, så kan man ikke komme ind igen. Dette sker for at forhindre, at de unge kan gemme/hente alkohol "et hemmeligt sted".

Der har været meget få problemer med at få de unge til at acceptere de regler vi har sat op. Vi havde god succes med sidste sæsons fester. Vi glæder os til at se en masse glade unge mennesker til denne sæsons forhåbentlig lige så vellykkede fester.

Senest opdateret 28.06.2019 15:12 af LMI

apricore logo