UK-Skævinge og UK-HUC Holder påske lukket
25. marts - 1. april
Ung Hillerød´s klubber holder lukket i påsken, vi glæder os til at se jer igen 2.4.24
Share on facebookNotify a friendPrint page

Booking og praktisk info

På Freerslevhus har vi rigtig gode muligheder for at skabe en god og udviklende dag i det fri. Du kan f.eks booke et teambuildingsforløb til en skoleklasse eller flyt undervisningen i biologi eller madkundskab ud i det fri. Vi har gode muligheder for at målrette aktiviteterne til specifikke målgrupper med specifikke behov til både små og større grupper. Der er mulighed for at kombinere aktiviteterne på mange måder , f.eks. forskellige samarbejdsøvelser, klatring, boldspil, madlavning, overnatning m.v.

Hvordan booker jeg?

Hvis du ønsker at booke Freerslevhus, skal du kontakte Ulla Grønhøj på telefon 21725088 eller mail ugr@hillerod.dk

Når bookingen er aftalt, sender vi efterfølgende en kontrakt med praktiske oplysninger i forbindelse med din booking, som du skal underskrive og returnere. Bookingen er først endelig, når vi har modtaget kontrakten retur med din underskrift.

I skal selv stå for forplejning og oprydning.

Hvad er prisen?

Hvis I kommer fra en institution i Hillerød kommune, er grundprisen er 600 kr pr. dag pr. gruppe op til 28 personer (svarende til en skoleklasse) i tidsrummet kl. 09.00 - 21.00. En overnatning koster 1000 kr. fra kl. 09.00 til næste dag kl. 09.00.

For andre kommuner er startprisen for en gruppe med max. 28 elever kr. 1500,00 uanset om det er dagsarrangement eller inkl. overnatning.

Prisen for større arrangementer aftales individuelt. Vi gør opmærksom på, at vi kun kan gennemføre klatring for større grupper på max 40 personer under forudsætning af, at vi kan skaffe ekstra klatreinstruktør mod ekstra betaling fra jer på kr. 600,00.

Hvad nu hvis jeg er nødt til at afbestille?

Du kan afbestille senest 7 dage før den aftalte booking uden beregning. Hvis du afbestiller senere, skal I betale den fulde pris for opholdet.

Vær opmærksom på, at man ikke kan booke området til private arrangementer.

Senest opdateret 18.05.2022 13:25 af LMI