KRAM festerne

Praktisk info om KRAM-fester / events:

UngHillerød inviterer til fest på HUC op til 6 gange i løbet af sæsonen. Det koster 25 kr. at deltage i festen.

Til festerne er der mulighed for at købe vand, sodavand og andre alkoholfri drikke. Man ikke selv må medbringe drikkevarer, f.eks energidrikke og egne drikkedunke med indhold. Vi sælger også lidt snacks til festerne og der er altid gratis frugt og grønt samt adgang til en automat med koldt vand.

Vi tolererer ikke røgvarer/puff bars eller snus på området og al alkohol er selvfølgeligt bandlyst.

Hvis man vælger at forlade festområdet, så kan man ikke komme ind igen. Dette sker for at forhindre, at de unge kan gemme/hente alkohol "et hemmeligt sted".

Der deltager mellem 100 og 350 unge til festerne,og det kan godt give lidt logistiske udfordringer, når man skal tjekke ind med sit ”ung kort”. Når festen slutter kl 23. oplever vi også af og til lidt flaskehalsproblemer i garderoben.

Vi opfordrer til, at I forældre laver aftaler om samkørsel med andre unge,da der tit holder mange biler ude på vejen, når festen slutter.

Der har været meget få problemer med at få de unge til at acceptere de regler, vi har sat op. Vi havde god succes med sidste sæsons fester. Vi glæder os til at se en masse glade unge mennesker til denne sæsons forhåbentlig lige så vellykkede fester.

KRAM Fester 7. klasse

Fredag den 13. september - kl. 19.00 - kl. 23.00