Skitur til Østrig i uge 7 / 2025

Vil du med til Østrig på ski eller snowboard :0). Det bliver en af de store oplevelser.
Skitur til Østrig i uge 7 / 2025
Kun åbent for venteliste

Mødetider
Vis
Tilføj til kalender Tilføj til kalender

Undervisere
- Adam Claes Schmitt

Dette hold styrker kompetencerne
Personlige kompetencer
StjerneStjerneStjerneStjerneGrå stjerne
Sociale kompetencer
StjerneStjerneStjerneStjerneGrå stjerne
Faglige kompetencer
StjerneStjerneStjerneGrå stjerneGrå stjerne
Placering

Hillerød Ungdomsskole
placeholder placeholder
Nordre Jernbanevej 6
3400 Hillerød
Tilmeld dig til venteliste eller via

Ungdomsskolens skitur er et tilbud til både begyndere og øvede skiløbere. Der venter dig en fantastisk skioplevelse med masser af ski, snowboardløb og hygge.

Vi tager til det velkendte skirejsemål Wagrain i Østrig. Det lever på alle måder op til danske skiløberes drøm om Østrig - dejligt skiterræn, traditionsrig alpeidyl, stemning og glade mennesker.

Mere end 350 km varierende pister ligger for dine fødder. I Wagrain er der udfordringer for alle, uanset niveau, skiløb i op til 2200 meter og en længste nedfart på 8 km. Et rent slaraffenland.

Der er 2 - 4 times undervisning til alle begyndere og letøvede pr. dag udført af vores egne ski instruktører. Begyndere får ekstra undervisning, så de hurtigt kan komme rundt i bjergene.

Hotel Tatzlwurm har alt hvad der skal bruges til en god ferie. Der er ikke tale om et 5* luksushotel, men til gengæld har du en 5* beliggenhed. Værelserne er alle forskelligt indrettet af enkel standard, men alle med bad, toilet og TV. Opholdet er med morgenmad og 3-retters aftenmenu samt salatbuffet.

Der er gratis trådløst internet som fungerer i restaurant samt receptionsområdet.

Turen koster kr. 6.500,00,-  og omfatter transport, ophold, kost (afrejsedag skal man selv stå for aftensmad), liftkort, skileje/snowboard/hjelm og skiundervisning.

Vi kører alle med skihjelm, så tag din egen med hvis du har en.

Der er kun 26 pladser på turen, så dem der tilmelder og betaler depositum på Kr. 900,-  først, får pladserne.

Det er muligt at dele restbeløbet over flere rater. Det samlede beløb skal være betalt senest 1. februar 2024.

Vi afholder informationsmøde ultimo januar 2025. Dato følger.

Klik her for at ændre dette
Klik her for at ændre dette