Klubberne

Der er 2 klubber i Hillerød kommune. De kan benyttes af alle unge fra 13 år/7. klasse og op til 18 år og det er gratis at være medlem. Vi ses :0)

Fra den 1. august 2016 har vi organiseret ungdomsklubtilbuddet i Hillerød Kommune. Der er to klubber, og de kan benyttes af alle unge fra 13 år og til og med 18 år, der er bosiddende i Hillerød Kommune. Tilbuddet er gratis at benytte. Du kan melde dig ind i klubben fra den 15. august efter sommerferien, i de 2 klubber eller via nettet. Er du tilmeldt et sted, så kan du komme i begge klubber.

De to klubber ligge på disse adresser:

Klub HUC, Ndr. Jernbanevej 6
Åbent efter sommerferien fra 16. august man/tirs/ons fra kl. 17.15 – kl. 21.00.

Klub Skævinge, Ny Harløsevej 17K
Åbent efter sommerferien fra 16. august man/tirs/tors fra kl. 17.15 – kl. 21.00.

Den overordnede ledelse ligger under Hillerød Ungdomsskole. Det give gode muligheder for at skabe ungdomsmiljøer, hvor der både kan ske læring og skabes rum for samværsformer, der fremmer den enkeltes alsidige udvikling og selvstændighed.

Der vil i det daglige arbejde være en særlig opmærksomhed på at motivere og støtte de unge til at indgå i gode fællesskaber og fastholde dem individuelt på en kurs, som giver dem langsigtede muligheder for at blive mestre i deres eget liv.

Indholdet i klubberne opstår via dialog med de unge om, hvilke aktiviteter de gerne vil indgå i et fællesskab omkring. Arbejdet med at skabe et meningsfuldt klubtilbud gennem demokratisk dannende processer vil ske i samarbejde med lokale foreninger, SSP og andre interessenter.

Vi vil i løbet af september invitere alle 7. klasser til at komme på besøg på HUS. Her vil vi fortælle om vores aktiviteter både i KRAM/Klubben og Ungdomsskolen.

Senest opdateret 16.09.2022 09:31 af LMI